Bila "Tak Ready" Tu Ada Dalam Kamus Hidup Kau 不

April 07, 2023

Hari ni, Syu "me time" dengan kawan. Berbuka dekat Astana Fartisha. Bila "tak ready" tu ada dalam kamus hidup kau. Maka, inilah hasil gambar-gambar yang ditangkap masa dekat sana tadi. Serius cakap. Ambil gambar serupa tangan tak bedung 不. Geram pula tengok ulang-ulang. Nak buang sayang. Sebab gambar buruk itulah kenangan sebenarnya.


Berebut tempat


Seorang lagi giveup sudahnya. Nak menyelit tak dapat 不. 


Kejap disuruhnya duduk. Kejap disuruhnya bangun 不. 


Kira 123 pun tidak


Kaki pun nak bergambar juga


Macam sebut Cheese. Cis pun macam ada juga 不. 


Yang dekat belakang tu dah kenapa?


Comments

  1. menyampah tau bila tak ready org dah snap ga,mbar ahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan?
      Samalah. Jadi buruk gambarnya bila tak ready 不

      Padam
  2. hahahha kita tengok pun rasa bergoyang biji mata :p memori indah kan tu

    BalasPadam
  3. Ibu ketawa sepanjang tengok semua gambar2 ni ibu rasa gambar yg begini lebih jujur sebenarnya lg 1 ibu plg suka gambar candid. ;)

    BalasPadam
  4. gambar x ready ni pun memori jugaks.. ok jer

    BalasPadam

Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita . Tolong yer sayang-sayang sekalian!!