Thrice The Charm Giveaway by Atiqah, Nabilah Samsudin & NHHM

Mac 13, 2023

Salam Isnin buat semua sahabat Blogger. Ada lagi ke yang belum sertai giveaway Thrice the Charm by AtiqahNabilah Samsudin & NHHM ni? Pada yang belum join. Jom! Pakat ramai-ramai kita meriahkan giveaway ni 😁. Tarikh penyertaan dibuka hingga 15hb Mac 2023. Syarat-syarat penyertaannya mudah saja. Boleh klik pada banner untuk ketahui lebih lanjut pasal giveaway ni.


Klik untuk maklumat lanjut.


Agak lama juga blogger Atiqah Najihah tak buat giveaway sebenarnya- Samalah dengan tuan tanah blog Syu Deris.com ni juga 🤭. Sekali dia buat, terus collaborated berjemaah dengan Bella & NHHM 😁. Apa-apa pun syabas buat Atiqah Najihah kerana berjaya meracun kawan-kawannya untuk berblog 😁.



Di kesempatan ni, Syu nak ucapkan SELAMAT DATANG juga buat 2 pendatang baru dalam dunia Blogger - Bella & NHHM. Semoga terus kekal konsisten menulis blog tanpa rasa jemu! Buat peserta-peserta giveaway. Goodluck & all the best buat korang! 😚💕

Comments

💕 Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita 😂. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!