Sling Bag Cantik & Murah Di Shopee

April 16, 2023

Sling bag Baellery


Agak lama juga sebenarnya Syu tak berbeli barang di Shopee 🤭. Setelah sekian lama peram barang dalam Shopee Cart. Akhirnya, Syu release beberapa item yang Syu berkenaan untuk guna masa raya nanti. Almaklumlah, zaman-zaman gawat ni. Banyak benda & perkara nak kena di-filter. Kalau pakai beli saja. Nanti duit tak mandang 🤣.



Memandangkan Syu punya beg pun banyak yang dah minta nyawa. Maka, kita beli satu sling bag harga mesra rakyat yang cantik, kompak & serbaguna dari Shopee - Sling bag Baellery (Design A) . Pasal brand kita pandang sebelah mata sekejap. Janji ada satu beg cantik & multipurpose yang boleh di usung ke hulur ke hilir masa beraya nanti.


Letak sampul duit raya pun muat ðŸ¥°. 


Pada Syu, beg ni memang beg serbaguna! Walaupun saiznya kecil, tapi ada banyak compartments yang membolehkan korang guna untuk simpan duit (duit kertas & syiling) & kad. Pouch bahagian depannya pula ada ruang khas untuk simpan handphone - Lepas ni tak payah nak terkorek-korek cari handphone dalam bag lagi dah ðŸ¤£.


Berkenan nak beli beg ni korang boleh klik link dekat bawah 🤭. 


➣ Sling bag Baellery (Design 2)

Comments

  1. cantik dan nampak klasik sangat begnya kak syu. AO baru je beli baru hari tu sebab kebetulan sebelum ramadan zip tercabut...

    jadilah beg raya terus.

    BalasPadam
  2. Cantik... byk compartment... less is more kan?

    BalasPadam
  3. comel tp itulah comel sgt hehehehe

    BalasPadam

💕 Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita 😂. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!