The Whole Truth [2021]

Mac 25, 2022

 

Genre : 


Drama, seram & misteri


Pelakon : 

Sompob Benjathikul [Phong], Tarika Tidatid [Wan], Sutatta Udomsilp [Pim], Mac Nattapat Nimjirawat [Put], Nicole Theriault [Mai], Sadanont Durongkaweroj [Fame], Keetapat Pongrue [Pinya], Thasorn Klinnium [Paew], Steven Isarapong [Chaiyut], Atichart Lee [Krit] 


Pengarah : 

Wisit Sasanatieng


Rating :

🌟🌟🌟🌟🌟/5

✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽✽


Korang dah tengok filem Thailand berjudul The Whole Truth ni? Ceritanya boleh tahan menarik juga. Kalau korang nak tahu cerita ni mengisahkan tentang dua orang remaja (Pim & Put) yang terpaksa tinggal bersama dengan dengan atuk & nenek diaorang. Semuanya  disebabkan mak diorang dimasukkan ke hospital gara-gara kemalangan.


Sepanjang tempoh diorang membesar. Pim & Put tak pernah sekalipun berjumpa dengan atuk & nenek diaorang. Malah, diorang sendiri pun tak tahu yang diaorang ada atuk & nenek.



Sejak pindah ke rumah atuk & nenek diaorang, bermacam-macam perkara aneh diaorang alami. Semua bermula apabila Put melihat sesuatu dari satu lubang kecil yang ada pada dinding rumah atuk & neneknya.


Perkara aneh yang macam mana? Yang ini korang kena tonton sendiri di Netflix. Pada Syu, filem ni boleh dikatakan sederhana seram & boleh ditonton oleh semua peringkat umur - SELAMAT MENONTON 😉💕! 

Comments

💕 Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita 😂. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!