Giveaway Suka-Suki Mamapipie

September 29, 2022

Sebut saja blog Mamapipie. Seperti biasa, blog ni dari dulu memang meriah dengan giveaway. Korang dah join Giveaway Suka Suki Mamapipie yang terbaru ni? Kalau belum, jom sertai ramai-ramai. Untuk makluman korang, penyertaannya dibuka sehingga 1hb Oktober 2022 ni. Korang boleh klik pada banner untuk ketahui lebih lanjut. Tak join memang rugi. Sebab ada banyak hadiah menarik yang ditawarkan.

 

 

Entri mana yang best?

 

Selain giveaway, blog Mamapipie ada juga cerita pasal makan-makan, lifestyle, travel & bermacam-macam topik lagi. Dalam blog Mamapipie ni, paling Syu suka Segmen Share Resepi Perintah Berkurung. Dah lama dah segmen ni Mamapipie buat sebenarnya. Dua tahun lepas 😂. Yang Syu suka tu bukan apa. Dalam segmen ni ada bermacam-macam resepi menarik yang dikongsikan oleh rakan-rakan Blogger kita.

 

Dari resepi lauk-pauk, appetizers sampailah ke pencuci mulut. Satu segmen yang Syu kira agak bagus buat mereka-mereka yang kekeringan idea nak masak apa! 😆 Kalau rasa kekeringan idea. Memang elok sangat rujuk segmen ni 😊💕. By the way, jangan lupa hantar penyertaan ya! Selamat ber-giveaway & all the best!

 

Giveaway
Klik banner untuk ke link penyertaan 😊💕.

Comments

  1. good luck kakaaaa.. btw jemput singgah entry terbaru kita yaa

    BalasPadam
  2. good luck syu...lama tak bertandang kat sini.

    BalasPadam
  3. akak pun dah join jugak... moga berjaya ya

    BalasPadam
  4. Assalam...jemput join giveaway saya! :) https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2022/10/giveaway-contengan-cuya.html

    BalasPadam

💕 Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita 😂. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!