Cadbury Chocobakes Cookies || Sedap Ke? 🤔

Mac 06, 2022


Hari ni nak cerita sikit pasal Cadbury Chocobakes yang datang dari India ni. Syu beli masa Syu pergi bercari barang dapur di Lotus's. Memandangkan Syu sendiri pun tak pernah cuba. Jadi, teringin nak rasa sejauh mana kesedapan Cadbury Chocobakes ni.



Kalau korang nak tahu, chocobakes yang di keluarkan oleh Cadbury ni sebenarnya merupakan sejenis biskut coklat yang diletakkan inti coklat Cadbury di dalamnya. Sekotak harganya cuma RM5.99. Dalamnya ada 12 pek individu yang berberat 12.5g.


Inti coklatnya sedap sangt 😋. 


Rasa biskutnya memang sedap & tak terlampau manis. Inti coklat yang diletakkan dalam biskut ni pun memang cair di mulut bila di makan. Cicah dengan susu segar pun sedap 😋. Pada yang nak mencuba, korang boleh dapatkan Cadbury Chocobakes ni di mana-mana pasaraya Lotus's yang berhampiran dengan korang 😉💕. 

Comments

  1. Tak pernah cuba lagi
    sebab wak memang tak minat celokat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak mengapa wak. Syu makankan untuk wak saja 😉💕.

      Padam
  2. Sedapnya.. Tengok gambau dah tau sedap.. Hehe

    BalasPadam
  3. Belilah Fairus. Dekat Lotus's banyak 😁. Sekotak idaklah mahey mana pun. Lagipun, bukan nak makan selalu. He3.

    BalasPadam
  4. Menarik untuk dicuba sebab cadbury kan.. apa je yang tak sedap..

    BalasPadam
  5. kalau dah cadbury mesti la sedap kan

    BalasPadam

💕 Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita 😂. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!