Giveaway by Eksplorasilea

Mac 12, 2022

Selama hari ni Syu memang followed blog Airis Bucket ni. Tapi tak pula Syu follow blog Eksplorasilea. Sejujurnya, Syu tak tahu menahu langsung yang blog Eksplorasilea ni datangnya dari penulis yang sama 😂. Terperasan pasal giveaway ni pun sebab Syu berbalas kunjungan tuan tanah blog Eksplorasilea sendiri pada entri Syu yang lepas - Selamat Hari Wanita.


Giveaway

Terima kasih ya sis Aulea sebab sudi tinggalkan jejak diruangan komen. Kalau tidak sampai ke sudah Syu tak tahu 😅. Memandangkan bulan Mac ni merupakan bulan kelahiran penulis kedua-dua blog ni. Maka, diadakan giveaway ni bersempena hari lahirnya. Selain memeriahkan blog Eksplorasilea, giveaway ni juga bertujuan menambah rakan-rakan yang masih aktif di Blogger.



Syarat penyertaan giveaway ni tidaklah susah mana. Memang mudah sangat untuk korang sertai - Untuk tahu lebih lanjut, korang boleh klik pada banner. Untuk makluman korang, giveaway ni akan berlangsung sehingga 31 haribulan Mac ini. Jadi, jangan lepas peluang okey 😉. 3 pemenang yang bertuah bakal memenangi hadiah misteri. Jadi, jangan lepaskan peluang untuk sertai giveaway ni. Pada yang dah sertai. Selamat bersegmen & semoga berjaya 😊💕.

Comments

💕 Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita 😂. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!