Karnival Sama-sama Raya Di Botani Village

Mei 16, 2023

Ini alkisah Sabtu hari tu. Lepas habis kerja tak tahu nak ke mana. Husband pula kena kerja. Jadi, tak adalah kawan bersembang dekat rumah. Memandangkan Syu tak ada apa-apa agenda. Jadi, Syu pergi luangkan masa ke karnival Sama-sama Raya di Botani Village 😁. Bukan apa, saja nak tengok best ke tidak karnivalnya. Dengar cerita ada bermacam-macam aktiviti dianjurkan di karnival Sama-sama Raya tu.


Sama-sama Raya 2023
KREDIT FOTO : FB Sama-sama


Jadi, selesai solat maghrib Syu pun pergilah ke Botani Village nun. Ingat tak ramai pengunjung. Sampai sana, parking dekat dalam semuanya penuh! Sampai ke jalan keluar orang parked kereta. Tak sangka. Meriah & dapat sambutan juga karnival ni rupa-rupanya 😂. 


Cari punya cari, alhamdulillah dapatlah satu parking spot yang paling baik punya. Lokasinya betul-betul dekat pintu belakang nak masuk karnival. Rezeki Syu!  Tak payah nak menapak jauh-jauh 🤭.  Jom, Syu belanja gambar Syu masa pergi karnival hari tu! Tak sia-sia pergi. Best! 👏🏻


Sama-sama Raya 2023
Ada banyak port cuci mata 🤩. 


Sama-sama Raya 2023
Booth kraftangan bersusun! Macam-macam diaorang jual. Rambang mata tengok 😅. 


Sama-sama Raya 2023
Halwa telinga sambil jalan-jalan cuci mata 😌. 


Malas nak jalan-jalan, boleh duduk dekat sini tengok cerita Allahyarham Tan Sri P.Ramlee 🥰. 


Persembahan yang sangat menarik dari pelbagai kaum 🥰. 


Penuh dengan pengunjung kome!😁


Banyak booth untuk di singgah sebenarnya. Rajin dengan tak rajin saja 😂. 


Ada demo produk kraftangan &  makanan. Free sample pun ada! 🤭


Anak-anak pun boleh join buat aktiviti juga 😁. 


Pertandingan mewarna pun ada! 🎨


Antara yang sempat disambar untuk buat kenang-kenangan. Comel kan? 🤪. 


Comments

💕 Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita 😂. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!