Rumah Perakku : Alhamdulillah Dah Boleh Cabut Undi

Jun 11, 2023

Korang ingat tak dua tahun lepas Syu pernah attendeded interview Rumah Perakku Di Chemor nun. Alhamdulillah, tak sampai setahun keputusan pun keluar & dipamerkan senarai pemohon yang berjaya di Pejabat Tanah & Galian Manjoi.



Semalam, terima pula  surat untuk cabut undi. Secara Facebook live katanya. Tak tahulah dapat rumah nombor berapa Syu cabut undi nantiπŸ˜…. Harap ada luck dapat lokasi yang strategik & berjiran dengan jiran kiriman syurga πŸ˜‚. Mesra alam, bertolak ansur & tak buat banyak onar. Amin 🀲🏻. 


Rumah Perakku
Jatuh pada hari & waktu bekerja pula tu. Bila masa nak bila Facebook live πŸ˜‚. 


Comments

  1. Tahniah, Syu. Alhamdulillah, rejeki..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Nur.
      Betul tu. Rezeki.
      Alhamdulillah πŸ₯°

      Padam
  2. semoga dpt unit rumah idaman. Aamiin...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin Abam Kie. Terima kasih mendoakan πŸ₯°

      Padam
  3. Hi syu .. sy pon dpt surat cabut undi .. kirenye dh berjaya la dpt rumah ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tahniah! Dapat area mana?
      Ya betul, kira dah berjayalah ni.
      Tinggal tunggu rumah siap, urusan jual beli & serahan kunci saja lagi πŸ₯°

      Padam
    2. Sy dpt area chemor jgkπŸ₯° .. alhmdulilah

      Padam
    3. Entah2 berjiran kita agaknya ya 🀭

      Padam
  4. wah..maknenya mmg tempat pun rumah perakku yg pilih ya...igt mcm rumah yg dp bantuan tu, kita ada tanah boleh mohon...untung siapa yg dapat nie...BTW, salam kenal ya

    BalasPadam
  5. alhamdulillah..congrats. semoga semua urusan dipermudahkan & berjalan dgn lancar..aamiin

    BalasPadam

πŸ’• Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita πŸ˜‚. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!