Giveaway Syazni Rahim Blog Nak Masuk Tingkatan 1!

Mac 09, 2022

Kalau ikutkan, sepatutnya Syu dah dalam perjalanan balik rumah dah sekarang. Tapi memandangkan hujan masih belum reda. Terpaksa juga Syu tunggu sekejap di pejabat. Apa boleh buat. Kita berulang kerja naik kuda 🏇🏻. Kalau redah juga basahlah kita.



Sementara nak menunggu hujan berhenti ni, Syu nak sertai satu giveaway yang dianjurkan oleh rakan Blogger kita ni - Syazni Rahim. Dengar cerita blognya baru masuk sekolah menengah 😁. Tingkatan 1 katanya. Kira okeylah tu. Blog Syu ni entah cecah umur berapalah agaknya. Sebab bertahun juga terbantut tumbesarannya 🤣. 


Giveaway 2022


Pada yang belum sertai giveaway ni, korang boleh klik pada poster untuk ketahui lebih lanjut. Giveaway ni akan berlangsung sehingg 20 March 2022 nanti. Jangan lepaskan peluang okey - SEMOGA BERJAYA 😉💕!

Comments

  1. Balasan
    1. Terima kasih Naim. All the best juga tau!

      Padam
  2. Selamat bersegmen dan moga berjaya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Fairus. Selamat bersegmen juga.

      Padam
  3. All the best and goodluck kak syu! ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mekaseh. Ada banyak giveaway lain yang tengah berlangsung sekarang ni. Jemput join juga tau Tiqah.

      Padam
  4. Hihi terima kasih sebab sudi join ;)

    BalasPadam

💕 Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita 😂. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!