Giveaway Contengan Cuya

Oktober 18, 2022

Bismillahirrahmanirrahim. Masih belum terlambat lagi untuk Syu sertai giveaway anjuran Cuya ni kan 😁? Walaupun esok last day. Tetap nak juga cuba nasib. Syu tahu, mesti ramai rakan Blogger yang lain dah hantar penyertaan kan?


Actually, dah banyak hari dah tuan tanah giveaway ni pelawa Syu. Malangnya, Syu sendiri yang tak ada kelapangan nak join - Maaf ya tuan tanah😂. Ini pun curi-curi masa sementara nak tunggu waktu berbuka puasa. Harap ada rezekilah hendaknya


Giveaway
Klik banner untuk ke link penyertaan 😉. 



Kenapa nak menang? 


Bohonglah kalau kata tak menang kan 🤣. Mestilah nak menang! Walaupun tak menang duit. Tapi, nak tahu juga macam mana rupa gaya Syu bila dah dikartunkan dek Cuya. Bukan apa, spesis Syu Deris ni bila dikartunkan memang lain macam sikit rupanya. Kalau ada untung menang. Teringin juga nak tengok. Helok ke hawok 😂? 


Suka yang ini. Tapi pada masa yang sama, suka juga yang terkeluar bulu hidung tu. Sebabnya kelakar gila 🤣. 


Pada yang belum join. Jom sama-sama kita meriahkan lagi giveaway-nya. Jangan risau. Esok masih ada masa submit entri - Alah, macam tak biasa submit homework last minutes 🤣. By the way, pada yang join giveaway ni, all the best juga untuk korang okay 😊💕!

Comments

💕 Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita 😂. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!