Senarai Hadiah & Peserta Contest #RiangRaya Bersama SyuDeris

Mei 18, 2021

 Ahah!! Memandang Syu ada sedikit kelapangan, Syu nak update sikit senarai hadiah & penyertaan peserta untuk contest #RiangRaya Bersama SyuDeris. Pada yang belum tahu, contest ni Syu dah buka penyertaan pada 13 Mei hari tu. Actually, Syu sengaja buat contest ni pun bukan apa, just sekadar untuk memeriahkan suasana raya korang jer. Almaklumlah, raya tahun ni kan seantero Malaysia tak boleh rentas negeri & daerah. Tapi ape yang peliknya, even PKP 3.0 dah dilancarkan masih ada lagi peningkatan kes & sesetengah rakyat yang tak amik pusing pasal hal ni sampai siap ada yang melanggar SOP & gigih balek merentas daerah & negeri. Hurmmmm...kenapa lah degil sangat yer? Tak risau ke bawak balik penyakit dekat keluarga tersayang? Kesian tau dekat frontliners. Diorang berhempas pulas berusaha nak control COVID-19 ni.

By the way, inilah senarai hadiah yang bakal dimenangi oleh pemenang-pemenang contest #RiangRaya Bersama SyuDeris ni. Hadiahnyer tak adalah mahal & branded mana pun. Tapi boleh lah untuk dijadikan kenang-kenangan di bulan Syawal ni. Lagipun memang niat Syu pun nak bagi hadiah-hadiah yang macam ni dekat korang. Macam tasbih digital tu, at least korang boleh guna untuk berzikir...sekurang-kurangnyer berjalan juga pahala pemberian Syu😌. Kalau ada peserta lelaki yang jadi pemenang dalam contest ni, korang jangan lah risau...Syu akan replace dengan kain pelikat yang berguna untuk korang bawak solat. Untuk tasbih digital tu Syu akan beri kepada 15 peserta contest sebagai hadiah saguhati.



Setakat hari ni hanya 4 orang peserta sahaja yang join contest Syu. Minta tolong sahabat-sahabat blogger war-warkan contest ni kepada sahabat-sahabat blogger yang lain okayπŸ˜‰. Mungkin masih ada yang belum tahu pasal contest ni. Pada yang belum join masih ada berbaki 11 hari lagi untuk korang submit penyertaan. By the way jangan lupa slogan "Teman raya!! Miker Raya ke Idak?" & tag 3 rakan korang untuk join penyertaan.

Syarat penyertaan contest #RiangRaya Bersana SyuDeris. 

Berikut senarai terkini peserta yang dah join contest ni. Kalau ada yang keciciran tu please inform Syu okay. Takut ada yang terlepas pandang😘.

SENARAI PESERTA

6)😁Korang? Tak nak join ke?



Comments

  1. insyaAllah akan join nnti ya

    BalasPadam
  2. Xpa kak. Nanti ramai akn join.. Haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu lah, risau jugak takda sapa nak join.
      πŸ˜‚Nampak sangat blog akak macam sendu jer,ha3.

      Padam
  3. wah bestnya hadiah! saya baru join kak. keliru sikit dengan part slogan tadi. tapi dah betulkan...

    all the best semua!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mekaseh sudi join tau AO. Wish you all the best!!😘

      Padam
  4. Takpe2 hadiah bagi kat kita je semua hehehe... rezeki tu nama nya :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hi3.Rezeki jangan ditolak yedak?😁

      Padam
  5. https://rabiadawiyah21.blogspot.com/2021/05/contest-riangraya-bersama-syuderis.html

    haii sorry late join yaaa. RABIA JOIN TAUU. NANTI TGKK POST BLOG RABIA YA <3

    BalasPadam
    Balasan
    1. Orite Rabia. Mekaseh sudi join contest😘

      Padam

πŸ’• Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita πŸ˜‚. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!