Giveaway Wang Tunai RM500 Mamapipie & Jomjalan

Mac 05, 2022

Kalau ikutkan hari ni Syu ada nak buat satu food review pasal salah satu produk Nestle ni - Cadbury Chocobakes Cookies. Tapi macam tak ada kelapangan pula nak bercerita sebab ada tuntutan kerja lain 😌.Jadinya, Syu curilah masa sikit untuk sertai giveaway mamapipie yang sedang berlangsung sekarang ni.


Blog mamapipie ni memang meriah dengan giveaway kan? Setiap tahun mesti ada. Kali ni giveaway mamapipie bergabung dengan Jomjalan ya. Hadiah yang ditawarkan pun boleh tahan luar biasa.


Giveaway 2022
Giveaway berlangsung sehingga 3 April 2022 😉. 


Pemenang utama bakal memenangi RM100. 8 pemenang lagi bakal memenangi RM50 setiap seorang & ada hadiah misteri juga untuk 3 pemenang yang bertuah. Menarik hadiahnya kan? Rasa macam rugi pula bila tak sertai 😁. 



APA YANG MENARIK DI JOMJALAN? || Misal kata korang buntu nak cari tempat jalan-jalan, hotel & tempat makan menarik yang ada di Malaysia ni. Korang boleh cari semua tu di blog Jomjalan. Bukan tu sahaja. Di Jomjalan juga ada PROMOSI CUTI dengan tawaran diskaun yang menarik.


Paling geram tengok diskaun Le' One Kokol Elf. Memang murah. Dapat 50% diskaun dari harga asal. Kalau ikutkan harga biasanya RM40 tau 😳. Ada banyak promosi lain yang ditawarkan. Kena rajin tengok. Kalau tak melepas 😁. 



Pada yang belum sertai giveaway ni, jom sertai ramai-ramai. Andai ada rezeki, korang boleh menang hadiah wang tunai & hadiah misteri. Jangan risau. Masih ada banyak masa lagi untuk korang hantar penyertaan. Jadi jangan lepaskan peluang okey - SEMOGA BERJAYA! 😊💕


Comments

  1. Balasan
    1. Terima kasih Naim. All the best jugak tau 😉.

      Padam
  2. Mudah2an ada rezekinya nanti

    BalasPadam
  3. Kalau 50% diskaun tu mmg dah byk dah tu.. Mama pun sejenis yang suka cari menda diskaun hihi. TQ Syu support GA mama dan Jomjalan. Goodluck ye

    BalasPadam

💕 Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita 😂. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!