Mummy Ayu's Birthday Giveaway

Oktober 29, 2021


꧁﷽꧂




Untuk penutup bulan Oktober ni, Syu nak ambil kesempatan untuk join & sambil-sambil tu nak mewar-warkan jugaklah kepada rakan blogger pasal salah satu giveaway yang dianjurkan oleh blogger Mummy Ayu (MA). Dengar cerita, giveaway ni dianjurkan bersempena ulangtahun kelahiran MA. Syu tak pasti bila tarikhnya. Tapi, Syu tetap tak nak lepaskan peluang untuk ucapkan "SELAMAT HARI LAHIR" kepada blogger MA. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki & diberikan kesihatan yang baik 😊💕.



Untuk pengetahuan korang, giveaway ni akan berlangsung sehingga 8 November 2021 (Isnin). Masih ada berbaki seminggu jer lagi untuk korang submit penyertaan. Jangan lepaskan peluang ni okey!! Mana tahu ada rezeki untuk menang planner. Tak payah gigih nak berbeli planner dah untuk tahun depan. Syu tengok plannernya boleh tahan cantik 😍. By the way, untuk tahu lebih lanjut pasal giveaway ni korang boleh klik pada banner di bawah untuk terus ke link penyertaan. ALL THE BEST!!


Giveaway | Mummy Ayu's Birthday
👆 Klik banner untuk pergi ke link penyertaan.

Comments

💕 Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita 😂. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!