Shopee Games Di Shopee Prizes

Disember 14, 2021

Sambil korang membeli belah & tengok-tengok barang yang korang berkenan dekat Shopee, korang pernah tak main permainan online yang ada di Shopee Prize (Dulu dikenali sebagai Shopee Games)? Kalau nak tahu, di bahagian Shopee Prize tu ada bermacam-macam Shopee Game Best yang korang boleh main. Bukan sahaja korang dapat bermain game, korang juga berpeluang untuk memenangi hadiah, menebus Shopee coins, voucher & banyak lagi peluang-peluang hebat lain yang Shopee tawarkan.



Shopee prizes
Sekarang Shopee dah upgraded & tambah permainan baru tau. Lagi seronok berbanding sebelum-sebelum ni 😁🎉



 Antara permainan popular yang ada di Shopee Prize ni adalah :


  1. Permainan yang korang boleh main sepanjang hari (All-day Games) : Shopee Pet, Shopee Candy, Spin & Win, Shopee Farm, Shopee Bubble, Shopee GO, Shopee Claw, Shopee Coins/ Buy Vouchers Get Coins
  2. Permainan yang korang kena main ikut masa & tarikh yang Shopee dah tetapkan (Time-Sensitive Game): Shopee Shake
  3. Permainan bermusim (Seasonal Games): Shopee Throw, Shopee Go, Shopee Collectibles, Shopee Catch, Shopee Guess It Right, Shopee Quiz






CARA MAIN  GAME DI SHOPEE PRIZES



Shopee prizes
Korang klik jer pada ikon Shopee Prizes tu 👆.


Setiap kali korang masuk halaman utama Shopee mesti korang akan nampak icon Shopee Prizes ni kan? Untuk bermain semua permainan & memenangi hadiah-hadiah yang ada di Shopee, korang hanya perlu klik pada ikon tu sahaja. Di halaman Shopee Prizes tu nanti, akan dipaparkan segala permainan yang sememangnya menyeronokkan untuk korang main.



Kadang-kadang korang boleh juga klik pada floating icon yang ada di homepage Shopee. Tapi, korang jadi susah sikitlah nak main permainan-permainan lain ada di Shopee. Sebabnya, bila korang klik pada floating icon tu, Shopee akan bawa korang terus ke halaman permainan yang korang dah klik tu. Jadi, sebaiknya korang klik pada Shopee Prizes supaya korang boleh tengok semua game yang ada di Shopee Prizes 😊💕. So, apa tunggu lagi? Jom main game di Shopee ramai-ramai. Jangan risau. Mainnya percuma. Kalau keluar duit pun guna Shopee Coins jer 😁.

Comments

  1. Ya jom main game di shopeee.. menarik juga tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jommmmm...sambil main game. Boleh collect Shopee coins juga. Nanti masa check out Shopee cart boleh guna 😊❤️

      Padam
  2. pernah main shopee farm.. lepas tu xdan nk siram pokok.. haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama!!Lepas tu mati kering kontang.Ha3 😂.

      Padam
  3. syok main shopee games sebab boleh dpt coins kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul mamapp. Coins tu boleh guna masa check out cart 😁. At least, dapat jimat dalam beberapa ringgit tu dah kira okeylah kan.

      Padam

💕 Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita 😂. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!