Segmen Giveaway Sii Nurul

Februari 28, 2022

بِسْــــــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ


Korang pun tahu kan, laptop Syu dah selamat bersemadi dengan aman & tenteram - Payahnya Bila Laptop Rosak. Jadi, memang ada kekangan sedikit bila nak berblog. Nak menulis entri panjang-panjang pun sikit punya bercinta. Walau macam mana sekalipun, Syu tetap takkan lepaskan peluang untuk sertai mana-mana giveaway & segmen yang dah dianjurkan oleh rakan-rakan Blogger - Sekejap lagi kalau sempat nak sertai Giveaway Buku Kereta Lembu Dari Melaka pula 😁.



Syu bukan apa, dapat taip dalam sekerat dua guna smartphone pun dah memadai. Asalkan terubat hati nak meluahkan rasa dekat Syuderis.com ni. Tak bagus juga dibiar sendu tanpa entri. Nanti boleh bagi kesan pada PV (Pageviews) & Adsense. Jadi, terpaksa kekalkan momentum untuk menulis blog. Walaupun kadang-kadang kontennya ke laut 😂.


Giveaway blog
Klik untuk sertai giveaway 👆.


Jadi, untuk penutup bulan Febuari ni Syu nak ambil kesempatan sertai satu giveaway dari Sii Nurul. Katanya momentum berblognya tak berapa cantik sejak bergelar isteri ni. Boleh dikatakan agak lama juga Sii Nurul ni menyepi dari berblog ya. Apa-apa pun tahniah buat kedua pasangan. Semoga jodoh berkekalan hingga ke jannah.



Masuk hari ni masih berbaki 13 HARI SAHAJA LAGI untuk korang hantar penyertaan. Syarat penyertaannya mudah sahaja - Macam biasa korang klik saja pada banner. Jom kita sama-sama meriahkan giveaway ni supaya Sii Nurul kembali bersemangat untuk berblog semula. Pada yang dah sertai - I WISH U ALL THE BEST! 😘🍎

Comments

  1. Semoga berjaya di dalam segmen tersebut.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Fairus. Jemput join juga yer 😊.

      Padam
  2. tq info...ammi pun terus je buat sbb takde idea nak tulis apa kat blog

    BalasPadam
  3. Sama-sama Ammi. Selamat bergiveaway & all the best 😊💕.

    BalasPadam
  4. Semoga ada rezeki Syu nanti. Aaminn...

    BalasPadam
  5. Good luck. As pun join juga.

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. Terima kasih Sha. Selamat bersegmen juga.

      Padam

💕 Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita 😂. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!