Giveaway #busyrakongsirezeki Wang Tunai RM100

September 07, 2021

Giveaway

Bulan September ni macam ramai yang buat giveaway yer. Seronoknya!! Syu ingat nak buat jugak bersempena dengan bulan kelahiran Syu. Tapi disebabkan dah ramai yang buat. Nanti Syu fikir-fikirkan dulu 😁. By the way, giveaway pertama yang Syu nak join untuk minggu pertama bulan September ni adalah Giveaway #busyrakongsirezeki Wang Tunai RM100.  Tinggal lagi beberapa hari jer lagi. So, masih sempat lagi untuk Syu submit Syu punya entri. Kat bawah ni syarat-syarat yang korang perlu follow untuk join giveaway ni. Nak join korang boleh klik pada banner πŸ˜‰πŸ’•.


SYARAT-SYARAT PENYERTAAN


1) Follow blog busyratakiyudin

2) Like facebook page Y.ra Printing

3) Buat 1 entri "Giveaway #busyrakongsirezeki Wang Tunai RM100" 

4) Copy & paste banner di atas dan link kan ke entri ini

5) Dalam entri korang, nyatakan 1 entri lain yang korang suka

6) Tinggalkan link penyertaan korang di ruangan komen



PEMILIHAN PEMENANG


Untuk pemilihan pemenang, tuan empunya blog akan menyemak penyertaan korang samada memenuhi semua syarat -syarat penyertaan kat atas ni ataupun tidak. Lepas dah buat spotcheck barulah akan dipilih secara random. Pemenang yang bertuah akan menerima wang tunai sebanyak RM50 x 2 orang. Giveaway ni akan berlangsung mulai 30 Ogos 2021 sehingga 10 Sept 2021. So, tunggu apa lagi. jom kita meriahkan sama-sama blog tuan tanah 😁. Mana tahu ada rezeki!!


Kalau nak diikutkan ada banyak post Busyra yang Syu suka. Yang terkini Syu paling suka entri Busyra pasal Self reward ipad 8th generation. Memang ipad ni antara item yang Syu tengah aim sekarang ni untuk berblog.  Bila  baca entri  ni, rasa macam tercabar pulak. Seolah-olah macam ada dapat anjakan paradigma untuk kumpul duit beli ipad!! Ha3 😁. Tapi kalau tak tercapai hasrat Syu, beli tablet biasa pun jadi lah. Janji dapat memudahkan kerja Syu untuk berblog. Kalau guna phone macam susah sangat nak tengok. Tak puas. Laptop jangan cakaplah. Nak kena duduk dekat meja kerja pulak nak menghadap. Lagilah malas. Hu3.


Actually, ada satu lagi entri yang suka dari blog Busyra ni iaitu Tips ambil gambar flatlay paling cun melecun.  Bukan apa, Syu ni kalau ambik gambar memang skill tu ke laut sikit. Takat ambik gambar bagi edit sikit-sikit tu Syu boleh lah. So, bila ada tips ambik gambar macam ni, Syu jadi tertarik. Sebab teknik flatlay ni macam simple & nice sangat. Rasa macam ambik gambar barang campak-campak pun ada. Hi3. Tapi kalau dah nama tangan tak berseni, ambiklah macam mana sekalipun tetap tak ada seni!! πŸ˜‚. Macam mana sekalipun, Syu akan cuba selagi daya untuk ambik gambar yang cantik-cantik untuk dipost dalam blog Syu.

Comments

  1. Semoga ada rezeki Syu menang hadiah dari Busyra. Aaaminn...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin kak. Mekaseh mendoakanπŸ˜ŠπŸ’•.

      Padam
  2. Saya punn tertarik gak dengan entri tuuuu sebab memang dah lama aimm tapi tak cukup duit lagi hahahaha, apa apa pun goodluck and all the best kak syu! ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan...Memang teringin nak self reward dengan ipad tu. Tunggulah. Kumpul duit dulu. Tak mampu beli tablet biasa pun jadilahπŸ˜…. All the best jugak untuk Tiqah!

      Padam
  3. Terima kasih sudi join Giveaway #busyrakongsirezeki Wang Tunai RM100 .. 2 Pemenang akan diumum hari ini pada jam 2 petang di blog busyra takiyudin.

    BalasPadam
  4. Blogwalking dari GA yang sama :D

    https://theathra.blogspot.com/2021/09/giveaway-busyrakongsirezeki-wang-tunai.html

    BalasPadam

πŸ’• Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita πŸ˜‚. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!