Selamat Hari Lelaki Sedunia

November 19, 2021

 Selamat Hari Lelaki Sedunia


Allahuma salli 'ala Muhamad wa Ali Muhammad (اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ). Di hari Jumaat yang ceria & indah ni, Syu nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan SELAMAT HARI LELAKI SEDUNIA buat :



ATUK & TOKWAN pemula kepada keturunan
ABAH dunia & akhirat
ARWAH AYAH MERTUA hero hebat encik suami - (Al-fatihah)
SUAMI tercinta & pelengkap hidup
ADIK-ADIK LELAKI yang kaki pancing, burung ayam segala


Terima kasih kerana menjadi lelaki-lelaki yang terbaik dalam hidup Syu. Walaupun, ada banyak pahit & manis dilalui sepanjang perjalanan hidup bersama kalian semua, pada Syu ianya adalah satu pelengkap dalam asam garam kehidupan. Semoga kalian semua mampu menjadi lelaki, suami, ketua, pembimbing serta memberikan tauladan yang baik dalam keluarga - YOU ALL ARE APPLE OF MY EYE!! 😊🍎

Comments

  1. Wah...x amik tau pun pasal Hari Lelaki Sedunia ..hehehehe....ada rupanya erk...

    BalasPadam
  2. ada plak yer...baru tau jugaks. ingat hari wanita jer

    BalasPadam
  3. Laaa ada hari lelaki rupanya. Acaner ni semalam gi berjimba laki bini tp laki belanja bini. Patutnya kita yg belanja dia.

    Tp tulah disebalik kejayaan org lelaki ada wanita "cantik" di belakangnya. Ahakssss

    BalasPadam

💕 Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita 😂. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!