Giveaway by Lady Dini 1.0

November 12, 2021

Giveaway By Lady Dini


﷽꧂



Alhamdulillah, di hari Jumaat yang sejuk mendung ni memang mata tu layu jer. Ni kalau disorongkan bantal memang hanyut ni. So, gara-gara nak hilangkan mengantuk, sempat jugaklah Syu go trough section reading lists untuk buat blog walking. Nak dijadikan cerita, terpandang post dari sahabat blogger Lady Dini. 💃Ada GIVEAWAY kome!! Yeah...Ada jugak point Syu nak bercerita dekat blog 😋.



Buat julung kalinya blogger Lady Dini buat giveaway kita yer kengkawan. Harap korang tak lepaskan peluang untuk join. Syarat-syaratnya mudah yer. Nak tahu? Korang boleh klik pada banner untuk tahu lebih lanjut. Hadiahnya adalah SPECIAL Lady Dini cakap. Kita bab-bab special ni yang berderau darah ni. Kih3 😁. 



Untuk pengetahuan korang, hanya 3 pemenang bertuah yang bernasib baik jer akan berjaya dapat hadiah special tu tau. So, apa tunggu lagi. Cepat-cepat submit penyertaan korang. Sebab giveaway ni hanya berlangsung selama seminggu jer. Pada yang dah join - WISH YOU ALL THE BEST!!😚💕

Comments

💕 Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita 😂. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!