Bantuan AFTN : Lockdown 2.0

Jun 02, 2021


Mintak sahabat-sahabat blogger sekalian panjangkan maklumat berkenaan bantuan ni kepada saudara-saudara kita yang memerlukan. Mungkin ada sahabat-sahabat kita di luar sana yang kesempitan & memerlukan bantuan time-time lockdown ni. Untuk Fasa 1, tarikh permohonan akan berakhir pada hari ni yer. Mana yang tak sempat catch up tu, boleh buat permohonan pada fasa yang seterusnya sehingga tarikh lockdown berakhir 14 Jun 2021. Permohonan bantuan ni terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia di semua negeri tak mengira agama & bangsa.




CARA MEMOHON


Untuk membuat permohonan korang hanya perlu tekan banner then submit dengan mengisi segala details yang diorang mintak dalam borang ni. Pengagihan bantuan akan dibuat secara berkala mengikut fasa & tarikh permohonan dibuat. Syu harap maklumat ni bermanfaat & sedikit sebanyak dapat membantu meringankan beban mereka diluar sana yang terkesan sepanjang pandemik ni melanda. 

STEP 1 : Pilih negeri

STEP 2: Isi maklumat & hantar

#KitaHadapBersama
#StaySafe
#StayAtHome

Comments

  1. Semoga yang memerlukan dapat bantuan ni.

    BalasPadam
  2. semoga bermanfaat bg yg memerlukan..

    BalasPadam
  3. alhamdulillah ada sumbangan yang prihatin untuk mereka yang perlu.

    BalasPadam

πŸ’• Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita πŸ˜‚. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!