I Liked Durians, Yet Not So Loving It πŸ˜‚

Jun 19, 2021

This two bunches cost RM40. Whereas, you only want to eat the flesh instead skin πŸ˜‚.

Honestly, I liked durians but still can stand if I don't have it. I'm not too obsessed with durians. For me, eating it once a year is okay & I don't mind if could find it. Actually, I just wanna fulfills my husband will to eat it with sticky rice & coconut milk. That's the reason why I bought it. He liked to eat durian in that way. But for me, no!! Even though, my family ate durian like my husband was, I still cannot follow their way. Don't know why. I just prefer to eat it raw, instead of mixing it with coconut milk & sugar πŸ˜‚. 
 
The fleshes. OMG!! So tempting!! πŸ˜‹

Second row to go. Here we go!!


What My Bawagian Says

  1. ahhh dah lamanya tak makan durian....sedapnyaaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tengah musim durian kat belah2 Perak sekarang ni AO.Tu yang boleh grab sebiji dua tu 😁.Jadilah buat lepas gian.

      Padam
  2. Dari jauhhh dah terbau bau duriannn, kita hanya mampu melihat je sebab tak makan durian hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hi2 .Akak takat beberapa ulas tu boleh lah Tiqah πŸ˜‚.Sebab akak pun tak berapa obses sangat dengan durian ni.Beli ni pun sebab husband akak yang teringin nak makan.

      Padam

πŸ’• Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita πŸ˜‚. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!