1st Giveaway Sempena B'day SA 6 June 2021

Jun 03, 2021

Sinaran mentari menerpa ke pipi,
Ciapan burung penyeri pagi,
Assalamualaikum & selamat pagi,
Semoga hari ini sentiasa berseri
Semalam sempat cover dua giveaway 😁. Pagi-pagi ni kita cover giveaway by Kak Suriamanda pulak. Bersempena ulangtahun kelahiran Kak SA, buat pertama kalinya Kak SA ada anjurkan giveaway. Kalau korang, nak join korang boleh klik banner kat atas. Punya lah lama baru nak start buat entry pasal giveaway Kak SA kita niπŸ˜‚. Orang lain semua dah submit link. Dah hujung-hujung baru lah ada kerajinan & kesempatan nak create post GA Kak SA. Tapi masih belum terlambat lagi kan untuk Syu join 😁. By the way, dikesempatan ni Syu nak ucapkan selamat menyambut ulangtahun kelahiran yang ke-43 buat Kak SA. Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki serta terhindar dari sebarang mara bahaya. Honestly, appearance Kak SA memang tak nampak macam umur 43 pun πŸ˜‚. Silap-silap kalau berdiri sebelah-sebelah ni rasenya mau Syu yang nampak lagi tua.
Untuk makluman korang, GA ni akan berlangsung sehingga 6 June 2021. Pada yang belum join, masih ada masa lagi untuk korang submit penyertaan. Bukan apa, sebab nak join GA ni tak susah mana pun. Apa yang perlu korang buat adalah:

1) Follow blog πŸ‘‰ Kak SA
2) Subscribe πŸ‘‰ YT Channel SA
3) Follow πŸ‘‰ Instagram
4) Follow πŸ‘‰ Facebook
5) Copy and paste banner create satu entri bertajuk "1st Giveaway Sempena B'day SA 6 June 2021"
6) Tinggalkan link penyertaan di ruangan komen tuan tanah

Keputusan GA akan diumumkan oleh Kak SA pada 7 June 2021 & hadiahnya utamanya adalah...MISTERI!!😁 Tapi yang pasti, hanya 6 orang pemenang bertuah sahaja yang akan dipilih & akan dipilih dengan cara cabutan menggunakan Random.org. Selebihnya yang  untuk 10 penyertaan, Kak SA akan letakkan korang dalam Bloglist Ahli- Ahli Mesyuarat Tingkap. So,apa tunggu lagi? Jom kita ramai-ramai memeriahkan GA Kak SA ni. Masih berbaki 3 hari lagi & belum terlambat untuk korang submit penyertaan😁.

Comments

  1. Tak sabar kan ank tgu result nya ahaha....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tau takpe...
      Memang tasyabar. Kena plak hadiahnya kak SA kata MISTERI. Jadi makin tasyabar dibuatnya.Ki3😁.

      Padam
  2. Goodluck and all the best kak syu :D

    BalasPadam
  3. HAI. JOIN JUGAK :)
    http://www.roziahmuhammadnor.com/2021/06/1st-giveaway-sempena-bday-sa-6-june-2021.html

    BalasPadam
  4. all the best kak syu! eh hari ni kan due date dia? arghhh I'm so excited!

    BalasPadam

πŸ’• Sebarang pertanyaan & cadangan, sila tinggalkan diruangan komen yer sayang-sayang sekalian!! Fikir yang baik-baik.Tulis yang baik-baik.Insyallah, semuanyer akan baik-baik belaka. Lagi satu, tolonglah jangan klik & sabotaj iklan kita sesedap rasa. Nanti tak pasal-pasal GA suspend akaun kita πŸ˜‚. Tolong yer sayang-sayang sekalian!!